DI ChatBot – virtualus darbuotojų asistentas
2025-07-03

Šiuolaikinėse organizacijose vis dažniau naudojami dirbtinio intelekto pokalbių robotai  chatbotai, padedantys automatizuoti bendravimą su klientais ir darbuotojais. Chatbot – tai dirbtinio intelekto varoma programinė įranga, veikianti kaip virtualus asistentas, gebantis atsakyti į klausimus, atlikti užduotis ir optimizuoti komunikacijos procesus. Tobulėjant dirbtinio intelekto technologijoms, chatbotai tampa vis sumanesni ir integruojami į įvairias verslo valdymo sistemas.

Kaip veikia chatbotai?

Chatbotai gali veikti pagal dvi pagrindines technologijas:

  • Scenarijų pagrindu veikiantys chatbotai – jie veikia pagal iš anksto nustatytas taisykles ir atsako tik į tam tikrus klausimus, naudodami iš anksto apibrėžtas frazes.
  • DI pagrindu veikiantys chatbotai – šie virtualūs asistentai mokosi iš sąveikų su vartotojais, geba atpažinti natūralią kalbą ir pateikti dinamiškus atsakymus.

 

Chatbotų privalumai organizacijoje

Įmonėse naudojami chatbotai padeda:

  • Taupyti laiką ir resursus – automatizuojant pasikartojančias užklausas, darbuotojai gali susitelkti į strategines užduotis.
  • Pagerinti klientų aptarnavimąchatbotai gali veikti 24/7, užtikrindami greitus ir tikslius atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus.
  • Efektyvinti vidinę komunikacijąchatbotai gali būti naudojami kaip DI asistentai, kurie padeda darbuotojams greitai rasti informaciją apie įmonės procesus, taisykles ar dokumentus.
  • Sumažinti klaidų tikimybę – automatizuotas atsakymų generavimas užtikrina tikslumą ir vienodą informacijos pateikimą visiems darbuotojams ar klientams.

 

CoFive chatbot sprendimas: DI Asistentas organizacijoje

CoFive siūlo pažangų DI Asistentą, kuris padeda optimizuoti vidinę komunikaciją organizacijose. Šis chatbotas gali:

  • Atsakinėti į darbuotojų klausimus realiuoju laiku, remdamasis įmonės dokumentacija ir vidiniais procesais.
  • Padėti surasti reikiamus įmonės dokumentus ar informaciją, esančią juose.
  • Padėti HR ir vadovams, sumažinant administracinį darbo krūvį, nes chatbotas atsako į dažniausius klausimus apie atostogas, darbo tvarką, procesus ir kt.
  • Efektyvinti mokymų procesus, atsakydamas į klausimus apie vidinius mokymus, darbo įrankius ir įmonės politiką.

Chatbot yra neatsiejama šiuolaikinių organizacijų dalis, leidžianti automatizuoti daugelį bendravimo procesų tiek su klientais, tiek su darbuotojais. Pasitelkiant tokius sprendimus kaip CoFive DI Asistentas, įmonės gali ne tik padidinti darbo efektyvumą, bet ir užtikrinti sklandžią, centralizuotą informacijos sklaidą. Integruojant chatbotus į verslo procesus, galima sumažinti žmogiškųjų klaidų skaičių, pagerinti naudotojų patirtį ir optimizuoti vidinę komunikaciją.

Susijusios naujienos
Ką sako CoFive naudotojai?

Naudojant platformą tapo daug paprasčiau organizuoti mokymus ir sekti komandos pažangą. CoFive ypač padėjo kuriant motyvacinę programą, vertinant darbuotojus ir greitai randant atsakymus per jų DI asistentą bei vidinę dokumentaciją – tai ženkliai taupo laiką ir pastangas. 😍

Karolina Petkevičė
Komunikacijos vadovė @ Hotel Rėja

Platforma labai paprasta naudotis – viskas aišku nuo pirmos minutės, todėl mokymosi procesas tampa sklandus ir malonus. CoFive DI žinių pagalbininkas ženkliai taupo laiką, nes darbuotojai atsakymus gauna iškart. Komandos aptarnavimas – greitas, profesionalus ir kartu labai žmogiškas bei paslaugus.

Rolandas Bagdonas
Generalinis direktorius @ Atoria

    Gauk savo 30 dienų nemokamai