CoFive platformoje startuoja naujas mokymų kursas, skirtas restoranų darbuotojams. Prie turinio kūrėjų komandos jungiasi Vilius Vėberis – 10 metų dirbęs viename sėkmingiausių Kauno restoranų marketingo vadovu, Cornell University sertifikuotas svetingumo lektorius ir WSET L2 profesionalas. Jo patirtis – nuo kasmetinių stažuočių „The Ritz London“ iki geriausių Lietuvos restoranų – dabar bus pasiekiama ir CoFive naudotojams.
Viliaus parengtoje mokymų programoje restoranų darbuotojai ras:
Programa padeda aptarnavimo specialistams įgyti praktinių įgūdžių, kurie leidžia gerinti restoranų lankytojų patirtį bei užtikrinti aukščiausią paslaugų ir aptarnavimo kokybę.
Profesionalus aptarnavimas yra vienas iš esminių sėkmingo restorano veiksnių. Investicija į darbuotojų mokymą ne tik didina klientų pasitenkinimą, bet ir stiprina verslo reputaciją konkurencingoje HoReCa rinkoje.
Mūsų bendruomenė nuolat auga – vis daugiau įvairių sričių ekspertų jungiasi prie CoFive, dalijasi patirtimi ir kuria kursus, kad naudotojai galėtų mokytis iš geriausių savo srities specialistų.
Plačiau apie CoFive platformos galimybes skaitykite čia.
Naudojant platformą tapo daug paprasčiau organizuoti mokymus ir sekti komandos pažangą. CoFive ypač padėjo kuriant motyvacinę programą, vertinant darbuotojus ir greitai randant atsakymus per jų DI asistentą bei vidinę dokumentaciją – tai ženkliai taupo laiką ir pastangas. 😍
Platforma labai paprasta naudotis – viskas aišku nuo pirmos minutės, todėl mokymosi procesas tampa sklandus ir malonus. CoFive DI žinių pagalbininkas ženkliai taupo laiką, nes darbuotojai atsakymus gauna iškart. Komandos aptarnavimas – greitas, profesionalus ir kartu labai žmogiškas bei paslaugus.