Naujas CoFive kursas: Viliaus Vėberio mokymai restoranų darbuotojams
2025-10-02

CoFive platformoje startuoja naujas mokymų kursas, skirtas restoranų darbuotojams. Prie turinio kūrėjų komandos jungiasi Vilius Vėberis – 10 metų dirbęs viename sėkmingiausių Kauno restoranų marketingo vadovu, Cornell University sertifikuotas svetingumo lektorius ir WSET L2 profesionalas. Jo patirtis – nuo kasmetinių stažuočių „The Ritz London“ iki geriausių Lietuvos restoranų – dabar bus pasiekiama ir CoFive naudotojams.

Kas laukia kurse?

Viliaus parengtoje mokymų programoje restoranų darbuotojai ras:

  • Praktinius aptarnavimo pagrindus – nuo svečio pasitikimo iki sąskaitos pateikimo
  • Patarimus, kurie veikia realiose situacijose
  • Svetingumo kultūros principus, padedančius sukurti aplinką, į kurią svečiai nori sugrįžti

Programa padeda aptarnavimo specialistams įgyti praktinių įgūdžių, kurie leidžia gerinti restoranų lankytojų patirtį bei užtikrinti aukščiausią paslaugų ir aptarnavimo kokybę.

 

Kodėl tai svarbu?

Profesionalus aptarnavimas yra vienas iš esminių sėkmingo restorano veiksnių. Investicija į darbuotojų mokymą ne tik didina klientų pasitenkinimą, bet ir stiprina verslo reputaciją konkurencingoje HoReCa rinkoje.

Mūsų bendruomenė nuolat auga – vis daugiau įvairių sričių ekspertų jungiasi prie CoFive, dalijasi patirtimi ir kuria kursus, kad naudotojai galėtų mokytis iš geriausių savo srities specialistų.

Plačiau apie CoFive platformos galimybes skaitykite čia.

Susijusios naujienos
Ką sako CoFive naudotojai?

Naudojant platformą tapo daug paprasčiau organizuoti mokymus ir sekti komandos pažangą. CoFive ypač padėjo kuriant motyvacinę programą, vertinant darbuotojus ir greitai randant atsakymus per jų DI asistentą bei vidinę dokumentaciją – tai ženkliai taupo laiką ir pastangas. 😍

Karolina Petkevičė
Komunikacijos vadovė @ Hotel Rėja

Platforma labai paprasta naudotis – viskas aišku nuo pirmos minutės, todėl mokymosi procesas tampa sklandus ir malonus. CoFive DI žinių pagalbininkas ženkliai taupo laiką, nes darbuotojai atsakymus gauna iškart. Komandos aptarnavimas – greitas, profesionalus ir kartu labai žmogiškas bei paslaugus.

Rolandas Bagdonas
Generalinis direktorius @ Atoria

    Gauk savo 30 dienų nemokamai